- В наявності
- Код: н1,н2,р2
Вкладки корінні та шатунні СМД-14, СМД-18, СМД-20, СМД-22.
3 700 ₴
- +380 (97) 655-91-39
Ціна комплекту вкладок СМД-14, СМД-18, СМД-20, СМД-22 Н1, Н2, Р1, Р2, Р3
У нас Ви можете придбати за доступною ціною комплект вкладок (корених і хитунних) до автотракторної та спец. техніки, як-от Т-40 (Д-144), МТЗ-80/82 (Д240.245), Т-25, Т-16, (Д-21), СМД-18.22, СМД-60..68, КАМАЗ 740, 7405, ЯМЗ-238, У наявності всі розміри корінних і вкладок, що хитаються.
Коріння та шатунні вкладки радіальні та навантажуються силами тиску газів у циліндрах дизеля, а також силами інерції мас рухомих деталей кривошипно-шипованого механізму. Тиск на поверхні тертя вкладок під час згоряння палива в циліндрах досягає 35.40 МПа й більше.
Основними вимогами, що пред'являються до вкладок, є їх зносостійкість, антифрикційні, антизадирні й антикорозійні властивості, теплопровідність і здатність поглинати абразивні частинки, що містяться в мастильній олії. Коріння вкладки мають також мати достатню жорсткість, що запобігає циклічному викривленню осі колінчастого вала під дією перерахованих навантажень.
Радіальні підшипники складаються з двох вкладок, завтовшки приблизно 3 мм у шатуванних і приблизно 4 мм у корінних, формованих холодним штампуванням. Основою вкладок є сталева стрічка, на яку заливкою нанесений шар алюмінієвого сплаву, а в форсованих дизелях шар бронзи. Третім шаром є сплав олива з оловом завтовшки 0,03...0,04 мм. Для правильного встановлення вкладок у паростки їх послів слугують виштамповані в них вусики, що входять до спеціальних пази в пастелях. Під час затягування болтів кріплення кришки підшипника вкладки навантажуються в розтяжку пастелі з натягом, який запобігає їхньому провертанню під дією сил тертя в шийки вала.
Упоральні підшипники навантажуються силою натискних пружин зчеплення під час його вимкнення, а також осьовий складник сили в косозубному зачепленні шестерні приводу механізму газорозподілу та паливного насоса високого тиску, встановленої на колінчастому валу. Ці сили, як і подовження вала під час його нагрівання, називають його осьовим переміщенням, що призводить до порушення кутів оперення подавання палива в циліндри дизеля насосом високого тиску та фаз газорозподілу.
Упорними підшипниками, що запобігають осьовому переміщенню вала, є чотири півкільця. Розміщення напівкілець перед хвостовиком дає змогу розвантажити вал від сили натискних пружин зчеплення. Провертання напівкілець запобігає штифти, що проходять через свердління. Для рівномірного розподілу олії, що витікає з кореного підшипника, по струменястих поверхнях щік вала та півкілець, на останніх робляться радіальні канавки. Ці поверхні напівкілець покриті шаром антифрикційного сплаву.
- Ціна: 3 700 ₴