Умови доставки та оплати
Способи доставки
- м. Харків, сел. Пісочин пл. Кононенка, 1, авторинок "Лоск" (Східний бік) 4ряд,54-58місце
- у відділення - 25 ₴ - до 15 кг, не більше 70 см (3-6 днів) - 70 ₴ - від 15 кг кур'єром - від 50 ₴
- Доставка кур'єром - від 65 грн.
- від 50 ₴ у поштомат - від 50 ₴ у відділення по Україні - від 50 ₴ кур'єром - від 50 ₴
Способи оплати
- 4149 4991 0806 8923 Фомін Ігор Володимирович
Гарантія:
Які вимоги виконувати щодо повернення товарів?
товар не повинен мати ознак монтажу або використання;
куплений товар упакований у належну коробку. Якщо є таке, все це має повернутися з товаром;
у комплекті з товаром має лежати супровідна документація, що підтверджує найменування товару, дату його покупки, вартість.
Неможливо повернути такі товари:
коли немає упаковки. Тобто товар був проданий у роздріб із однієї упаковки;
не відповідає умовам, які гарантують повернення.
Витрати, передбачені на доставку товару до складу, йдуть за рахунок покупця. Повернення оформляється на сторінці ПОВЕРНЕННЯ в інтернет-магазині. Або можна відправити прямо на адресу продавця, обов'язково вказуючи причини, чому повертається.
Після того , як ми отримаємо повернений товар і при перевірці виявимо, що все гаразд, кошти повертаємо в той ж самий день, або на наступний після отримання.
Ті особи, що систематично купують товари для подальшого продажу, що купили товар як результат неправильного підбору за каталогом або внаслідок інших помилок, можуть повернути товар, виходячи з рамок «ліміту повернень». Сума не повинна перевищувати десять відсотків загальної вартості товару.
Зверніть увагу, що продавець залишає за собою право стягнути з клієнта штраф у розмірі двадцяти відсотків ціни початкового якісного товару, що відповідає якості, але при цьому повертається.
товар не повинен мати ознак монтажу або використання;
куплений товар упакований у належну коробку. Якщо є таке, все це має повернутися з товаром;
у комплекті з товаром має лежати супровідна документація, що підтверджує найменування товару, дату його покупки, вартість.
Неможливо повернути такі товари:
коли немає упаковки. Тобто товар був проданий у роздріб із однієї упаковки;
не відповідає умовам, які гарантують повернення.
Витрати, передбачені на доставку товару до складу, йдуть за рахунок покупця. Повернення оформляється на сторінці ПОВЕРНЕННЯ в інтернет-магазині. Або можна відправити прямо на адресу продавця, обов'язково вказуючи причини, чому повертається.
Після того , як ми отримаємо повернений товар і при перевірці виявимо, що все гаразд, кошти повертаємо в той ж самий день, або на наступний після отримання.
Ті особи, що систематично купують товари для подальшого продажу, що купили товар як результат неправильного підбору за каталогом або внаслідок інших помилок, можуть повернути товар, виходячи з рамок «ліміту повернень». Сума не повинна перевищувати десять відсотків загальної вартості товару.
Зверніть увагу, що продавець залишає за собою право стягнути з клієнта штраф у розмірі двадцяти відсотків ціни початкового якісного товару, що відповідає якості, але при цьому повертається.
НД