Кошик
172 відгуків
+380 (66) 914-74-14
+380 (97) 655-91-39

Кондиціонери, компресора

Sanden є японською корпорацією, заснованою 1943 року. На початку 70-х років 20 століття компанія почала до розроблення компресорів і теплообмінників, у той час у Японії починалася епоха повномасштабної моторизації, з упевненістю, що системи кондиціонування повітря стануть абсолютно необхідними для автомобілів.

    Компанія створила найпотужнішу структуру з розроблення, виробництва та постачання на конвеєри автомобільних виробників систем кондиціонування на глобальному рівні. Зараз світова частка компресорів Sanden для автомобільних кондиціонерів становить 25%. В Європі ця частка становить понад 37%.

Що потрібно знати під час встановлення та ремонту системи кондиціонування повітря  


Причини виходу з ладу компресора системи кондиціонування:
- Мікроутечки холодоагенту (R134) через поганих сполук
- Качечки не виявлені під час попереднього ремонту кондиціонера автомобіля
- Не очистили систему кондиціонування від бруду під час попереднього ремонту системи кондиціонування
- Не замінили ресивер-сушар під час попереднього ремонту
- Наявність вологи (конденсату) у системі
- Неправильна полярність під час під'єднання до бортової мережі автомобіля
- Неправильна кількість олії або олія не того типу під час додавання фреону
- Неправильна кількість холодоагенту
Ремонт системи полягає не просто в заміні найдорожчого елемента системи — компресора, а й у ретельному дотриманні технології цієї процедури за наявності досвіду в механіків і якісного спеціального обладнання на сервісній станції.

Пам'ятайте, що перед заміною компресора обов'язковою є процедура промивання системи.

У процесі промивання з контуру видаляються сторонні частинки, волога, олія та залишки холодоагенту. Повний цикл промивання контуру системи кондиціонування займає приблизно 1 годину.

Промивання проходить у два етапи:

- промивання системи холодоагентом за допомогою спеціальної сервісної станції, яка підтримує такий режим роботи;

— промивання спеціальним складом R141 (він чудово розчиняє олії та інші домішки в системі) і подальше сушіння азотом. Не можна замінювати цей склад спиртом, бензином, ацетоном або гасоном. Можна з їх допомогою тільки пошкодити ущільнення з'єднань і шланги.

Промивання треба робити в обох напрямках.
 
    Необхідно зазначити, що разом із промиванням системи обов'язково потрібно поміняти й ресивер-сушарка/акумулятор (Receiver Dryer). На сучасних автомобілях осушувач конструктивно зроблений у зборі з конденсатором  — радіатором кондиціонера, якщо його конструкцією не передбачена зміна картриджа осушника, то доведеться міняти й сам радіатор кондиціонера. Крім цього, механіки мають перевірити справність розширювальних клапанів (Expansion Valves) та інших деталей контуру системи кондиціонування.

Спеціальна олива для компресорів автокондиціонерів

Олія ПАТ (PAO) (поліальфаолефінова)

Олія ПАГ (PAG) (поліалкиленгліколева)

Олії ПАГ і ПАТ не змішуються, їх помилкове змішування призводить до утворення парафіноподібної субстанції та виходу з ладу компресора та розпилювачів.В

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner