Кошик
190 відгуків
+380 (66) 914-74-14
+380 (97) 655-91-39
  • В наявності
  • Код: 31-11С3Б

Серцевина теплообмінника 31-11С3Б двигуна СМД 31, СМД 31А комбайна Дон 1500

4 800 ₴

+380 (66) 914-74-14
  • +380 (97) 655-91-39
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Серцевина теплообмінника 31-11С3Б двигуна СМД 31, СМД 31А комбайна Дон 1500
В наявностіСерцевина теплообмінника 31-11С3Б двигуна СМД 31, СМД 31А комбайна Дон 1500
4 800 ₴
+380 (66) 914-74-14
  • +380 (97) 655-91-39
Опис
Інформація для замовлення
Серцевина теплообмінника 31-11С3Б системи змащення, дизельного двигуна СМД 31, СМД 31А, СМД 31.01, СМД 31Б.04 комбайна Дон 1500. Змащувальна система призначена для безперебійного подавання оливи до деталей дизеля, що труться, для зменшення тертя і зношування деталей, а також для відведення від них теплоти та продуктів зношування.Повнопотовий оливний фільтр 31А-10с2 дизелю СМД-31 встановлений на лівій стороні блок-картера. Потік охолодженої в теплообміннику оливи, прямуючи в магістраль дизеля, проходить основне очищення в повнопотоковому оливному фільтрі.Фільтр являє собою алюмінієвий корпус, до якого за допомогою стрижнів прикріплені дві однакові фільтруючі секції, що працюють паралельно. Кожна секція складається з нерозбірного фільтрувального елемента (31А-10 с8) і ковпака. Ущільнення фільтрувального елемента з корпусом забезпечується прокладкою, а за стрижнем — ущільнювальним кільцем, розміщеним у опорній чашці. Олія за каналами в корпусі фільтра надходить у порожнину між ковпаком і фільтрувальним елементом. Пройшовши через фільтрувальні елементи, олива через вікна в перехідниках, за каналами в корпусі надходить у головну оливну магістраль дизель.В корпусі фільтра розміщені два клапани: перепускний і запобіжний. Перепускний клапан відкривається за різниці тиску 0,18... 0,23 МПа (1,8 ... 2,3 кгс/см2) і слугує для перепуску оливи в магістраль у разі забруднення фільтрувальних елементів. Ощадний клапан слугує для підтримки тиску в головній оливній магістралі в межах 0,4... 0,55 МПа (4,0 ... 5,5 кгс / см2). Принцип його дії був описаний раніше.Масляний фільтр турбокомпресора сітчастого типу 17К-28с9А встановлений на дизелях типу СМД-23/24 для додаткового очищення оливи, що надходить у турбокомпресор. Фільтр складається з литого чавунного корпусу, сталевого штампованого ковпаку та розбірного фільтрувального елемента. У дно ковпака вварений стрижень — вісь фільтрувального елемента. На верхній кінець стрижня нагорнута гайка 5, за допомогою якої ковпак із фільтрувальним елементом прикріплений до корпусу. Стик ковпака з корпусом герметизують гумовими кільцями. Фільтрувальний елемент підтискають до корпусу пружиною й ущільнюють гумовими кільцями.Мало з головної магістралі за оливопідводною трубкою надходить у фільтр. Пройшовши через отвір сітчастого фільтра, додатково очищена олія потрапляє у внутрішню порожнину фільтрувального елемента, звідки за свердлінням в корпусі фільтра та трубці 6 підводиться до підшипника турбокомпресора.           
  • Ціна: 4 800 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner