Кошик
163 відгуків
+380 (66) 914-74-14
+380 (97) 655-91-39

Передній і задній міст МТЗ-80, МТЗ-82, МТЗ-892, МТЗ-920, МТЗ-1221

Провідний передній міст МТЗ-82 — механізми, об'єднані в один вузол. Вони потрібні для передавання крутного моменту до передніх коліс. 

Передній міст складається з :основного передавання ,балки,колісних редукторів,диференціала.

Конструкція, яку має провідний міст, мало чим відрізняється від необізнаного. Завдяки цьому забезпечується високий просвіт розміром 650 міліметрів.Передній провідний міст з'єднується з брусом напіврами, що дає йому змогу гойдатися в поперечній площині. Казіння обмежується упором спеціальних виступів, наявних на кришці та корпусі моста.Кришка та корпус,  з'єднані болтами. Усередині конструкції є диференціал і головне передавання. Передавання призначається для посилення крутного моменту та складається з пари шестерень конічної форми. Щодо диференціалу, то він складається з 2 корпусів, у яких розміщені 2 напівосьові шестерні, 2 осі, 4 сателіти, пакети фрикційних дисків і 2 натискні чашки.

Задній міст слугує для передавання крутного моменту від продовженого вторинного вала коробки передач через головну передачу та диференціал на кінцеві передачі та півосі, на яких закріплені маточини провідних коліс. Усі механізми розміщені в чавунному корпусі, до передньої стінки якого прикріплена коробка передач, а до задньої — редуктор заднього ВОМ, кронштейн механізму навішування й буксирний пристрій. У розточках бічних стінок корпусу вставлені та прикріплені до стінок болтами склянки тяглових шестерень кінцевих передач, кожухи гальм і рукави задніх півосів. Зверху корпус закритий кришкою зі сталевого листа.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner