Кошик
165 відгуків
+380 (66) 914-74-14
+380 (97) 655-91-39

МУФТА ЗЧЕПЛЕННЯ Т-150

На тракторах Т-150 і Т-150К встановлена уніфікована муфта зчеплення постійно замкнутого типу, сухого тертя, дводискова, з гасигелями (демпфери) коливань крутного моменту двигуна

 

Муфта зчеплення трактора Т-150К відрізняється від муфти зчеплення трактора Т-150 тільки корпусом, довжиною веденого вала і наявністю проставочного корпусу, що з'єднує корпус муфти з корпусом коробки передач. На тракторі Т-150 корпус муфти з'єднується безпосередньо з корпусом коробки передач. Муфта зчеплення розміщений на маховику двигуна і складається з натискного, проміжного, двох ведених дисків і механізму вимкнення. У ведених дисках розміщені гасителі коливань крутного моменту фрикційного типу з пружинними демпферами, закритими захисними кожухами.

 

Для обеспечения безударного введения в зацепление шестерен (раздаточной коробки Т-150К и удвоителя Т-150) имеется тормозок колодочного типа, притормаживающий ведомые детали муфты и связанные с ними детали коробки передач в момент выключения муфты.

 

Когда нажимают на педаль муфты, валик выключения своей вилкой сдвигает стакан выключения, который, воз­действуя на отжимные рычажки, отводит нажимной диск и выключает муфту сцепления. Одновременно тормозок прижимается к валу и притормаживает его.

 

З метою зменшення зусилля, необхідного для виключення муфти зчеплення, іа тракторі Т-150 використовується механічний сервомеханизм, а на тракторі Т-150К — пневматичний.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner