Механізм відбору потужності ЮМЗ
Запчастини ВОМ ЮМЗ (валу відбору потужності)
Вал відбору потужності (ВОМ) ПМЗ служить для передачі силового потоку від дизеля Д-65 ПМЗ до тих, хто потребує зовнішнього приводу приєднаних до трактора машин. Вал розташований у нижній частині корпусу заднього моста. Передній кінець його спирається на втулку, запресовану в задньому торці проміжного валу КПП. Задній кінець обертається у підшипниках, встановлених у склянці, закріпленій до задньої стінки моста. Привід ВОМ здійснюється від закріпленого до маховика двигуна кошика муфти зчеплення через проміжні вали приводу. Включається вал відбору потужності роботу за допомогою кронштейна включення ВОМ ЮМЗ, закріпленого до підлоги кабіни. Він виконаний у вигляді чавунного корпусу, усередині якого у втулках встановлено вал. На його верхньому кінці закріплений важіль включення, але в нижньому – важіль з пальцем, що у проточці пересувний зубчастої муфти. Зубчаста муфта включення ВОМ ЮМЗ внутрішніми шліцами з'єднана з шліцами валу ВОМ і може вільно переміщатися. У вимкненому стані ВОМ муфта знаходиться тільки на шліцях валу ВОМ, а при включенні переміщається вперед і з'єднується з шліцами проміжного валу приводу, в результаті чого обидва вали виявляються з'єднаними разом і відбувається передача моменту, що крутить. У положеннях «увімкнено» та «вимкнено» вал кронштейна увімкнення утримує фіксатор, встановлений у корпусі кронштейна. Для приводу приєднаних машин використовується кардан, який одягається на задній шліцевий кінець валу ВОМ, що виступає назовні.
Вал відбору потужності (ВОМ) ПМЗ служить для передачі силового потоку від дизеля Д-65 ПМЗ до тих, хто потребує зовнішнього приводу приєднаних до трактора машин. Вал розташований у нижній частині корпусу заднього моста. Передній кінець його спирається на втулку, запресовану в задньому торці проміжного валу КПП. Задній кінець обертається у підшипниках, встановлених у склянці, закріпленій до задньої стінки моста. Привід ВОМ здійснюється від закріпленого до маховика двигуна кошика муфти зчеплення через проміжні вали приводу. Включається вал відбору потужності роботу за допомогою кронштейна включення ВОМ ЮМЗ, закріпленого до підлоги кабіни. Він виконаний у вигляді чавунного корпусу, усередині якого у втулках встановлено вал. На його верхньому кінці закріплений важіль включення, але в нижньому – важіль з пальцем, що у проточці пересувний зубчастої муфти. Зубчаста муфта включення ВОМ ЮМЗ внутрішніми шліцами з'єднана з шліцами валу ВОМ і може вільно переміщатися. У вимкненому стані ВОМ муфта знаходиться тільки на шліцях валу ВОМ, а при включенні переміщається вперед і з'єднується з шліцами проміжного валу приводу, в результаті чого обидва вали виявляються з'єднаними разом і відбувається передача моменту, що крутить. У положеннях «увімкнено» та «вимкнено» вал кронштейна увімкнення утримує фіксатор, встановлений у корпусі кронштейна. Для приводу приєднаних машин використовується кардан, який одягається на задній шліцевий кінець валу ВОМ, що виступає назовні.
- 45-16040881 680 ₴В наявності
- 840 ₴В наявності
- 45-42020312 450 ₴В наявності
- 930 ₴В наявності